منتدى الفارس العربى

منتدى الفارس العربى

مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا
. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الفارس العربى

منتدى الفارس العربى

مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا
. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

منتدى الفارس العربى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الفارس العربى

منتدى الفارس العربى يرحب بكم

المواضيع الأخيرة

» <>حصريا اللمبى 8جيجا على موقعنا الجميل بصورة near dvd <>
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 4:44 pm من طرف M.Tarek

» برنامج صناعة واجهات المواقع الفلاشية TrendyFlash intro builder Portable
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 3:38 pm من طرف M.Tarek

» حصرياً جميع أغانى ملك الرومانسية"تامر عاشور" أكبر كولكشن على مستوى المنتديات Cd.Q
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 11:44 am من طرف روان نلصر

» سجل دخولك ببيت شعر
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالجمعة مارس 26, 2010 9:39 pm من طرف كوكى

» لازم كلنا نرد على جمهور تامر حسنى
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالإثنين مارس 22, 2010 7:35 pm من طرف كوكى

» عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالإثنين مارس 22, 2010 7:25 pm من طرف كوكى

» (( كـــل يـــوم )) التـــوزيع الثـــالث ..اكبر حصريات
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2010 3:32 am من طرف Msharie

» افحص نظرك اختبار حقيقى
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالإثنين فبراير 08, 2010 10:22 am من طرف medo

» كليب تسلم بصيغه الموبايلات ... بصيغــه للموبايـــــ 3gp ــــــل
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالأحد فبراير 07, 2010 3:16 pm من طرف medo

» تصويت مهم لتامر عاشور عن طريق الموقع في مسابقة Midlle East Music Awards
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالسبت فبراير 06, 2010 8:56 am من طرف leh bafkar

» اختبارات دورة icdl
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالخميس يناير 28, 2010 2:34 pm من طرف yaserforever

» Tammer ashour
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالثلاثاء يناير 26, 2010 11:09 pm من طرف abo goda

» محمد هنيدي يمنع عرض (أمير البحار) في الجزائر
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالثلاثاء يناير 12, 2010 1:36 pm من طرف M.Tarek

» free boy is here
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 12:47 pm من طرف mohamed137

» ايه راي السادة الاعضاء فى الاشتراك فى جروب على الفيس بوك ويبقى مكمل للمنتدى دا فى مكان تانىhttps://www.facebook.com/group.php?gid=222695924624
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالخميس ديسمبر 24, 2009 11:09 pm من طرف mohamed137

» السيرة الذاتية لــ || تامر عاشور ||
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالسبت ديسمبر 12, 2009 3:57 pm من طرف شاعر الازمان

» مايا نصري تعلن حالة الطوارئ استعدادا لحفل زفافها
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالأربعاء نوفمبر 25, 2009 6:52 pm من طرف هشام البرنس

» مكتبة العاب اكشن روعة بروابط مباشرة !!!
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالأحد نوفمبر 22, 2009 4:08 pm من طرف امانى

» الموسوعه الحصرية لكلمات النجم تامر عاشور >>>>>>متجددة<<<<<<
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 9:40 pm من طرف امانى

» صور روعة لتامر عاشور ( تفضل بالدخول و لن تندم) منتظر رأيكم الكريم
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 3:48 pm من طرف امانى

دخول

لقد نسيت كلمة السر

Untitled 1

برامج مجانية

التبادل الاعلاني

تصويت

اى اغنيه تفضلها تامر عاشور يصورها كليب
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right15%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left 15% [ 4 ]
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right48%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left 48% [ 13 ]
عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right37%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left 37% [ 10 ]

مجموع عدد الأصوات : 27

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

امانى
momo
ahlam
emenem12
M.Tarek
9 مشترك

عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور

تصويت

اى اغنيه تفضلها تامر عاشور يصورها كليب

[ 4 ]
    عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right15%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left [15%] 
    [ 13 ]
    عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right48%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left [48%] 
    [ 10 ]
    عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_right37%عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bar_left [37%] 

مجموع عدد الأصوات: 27
    M.Tarek
    M.Tarek
    المدير العام
    المدير العام

ذكر
    الدولة : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Egypt10
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Bahaha10
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Sports10

عاجل عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور

مُساهمة من طرف M.Tarek الخميس فبراير 26, 2009 1:20 pm

tab3an b3d ma kol alnas aly f alrabta sandony w w2fo gamby msh haynfa3 a3mel ay 7aga mn 3'er
    ma a7'od ra2yohom feha w 3shan kda ana m7tar asawar 2o3'net

kelmt shokr

hagy 3la nafse

aftra2na

ya ret a3raf mnkom anto 3ayzen tshofo ay 2o3'nya fehom

w hastana ra2yokom
    emenem12
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

ذكر
    الدولة : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Egypt10
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 8911
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Writin10

عاجل رد: عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور

مُساهمة من طرف emenem12 الخميس مارس 19, 2009 4:43 pm

hagy 3la nafsy
    ahlam
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 067210
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Travel10

مُساهمة من طرف ahlam السبت أبريل 04, 2009 1:07 pm

هاي انا هون مشتركة جديدة اسمي احلام بس بدي أطلب طلب منكم الي بيعرف ايميل تامر عاشور يبعتلي اياه على ميلي zeana11@hotmail.com وأسفة عالغلبة ولازعاج
    بااااااااي
    ahlam
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 067210
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Travel10

مُساهمة من طرف ahlam السبت أبريل 04, 2009 1:10 pm

Cool على فكرة انا من لاردن بس ما لقيت علم الاردن فحطيت اقرب علم لألها وهي السعودية
    ahlam
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى

مُساهمة من طرف ahlam السبت أبريل 04, 2009 1:27 pm

يا جماعة الخير هلأ انا اخدت ايميل تامر عاشور وضفتو بس ما بقدر احكي معا حد بعرف ليش يعني شو المشكلة
    momo
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

ذكر
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 410
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Sports10

عاجل بحبك مووووووووووووووت يا تمورة

مُساهمة من طرف momo الإثنين أبريل 13, 2009 1:14 pm

afro هاىبحبك موووووووووووووووت يا تمورة
    momo
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

ذكر
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 410

مُساهمة من طرف momo الإثنين أبريل 13, 2009 1:19 pm

ممكن حد يرد عليا confused
    ahlam
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى

مُساهمة من طرف ahlam الأربعاء أبريل 15, 2009 10:08 pm

طبعا افترانا بس لو سمحت تامر عاشور أنا والكل اكيد منحبك ومنحترمك عشان فيديو كليباتك محترمة مش زي بعض الناس الفيديو كليباتهم هابطة على العموم لو سمحت منبووووووووووووووووووس ايديك إعمل فيديو كليب محترم أوك وأكيد رح تلاقي الكل جمبك ازا مشيت بالطريق الي يكون راضي عنو الله تعالى اولا من ثم انت وبعدين احنا ( جمهورك ) وازا اسمعت النصيحة مني بكون متشكريتلك كتير وعلى فكرة تامر لو كنت بتشوف كلامي فأنا اللي اتصلت فيك أوك باي
    امانى
    امانى
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 4510
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Painti10

مُساهمة من طرف امانى الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 9:45 pm

tamer ashour
    امانى
    امانى
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 4510
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Painti10

مُساهمة من طرف امانى الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 9:47 pm

انا بموت فى تامر عاشور وبحب كل اغانيه
    Saly
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 8010

مُساهمة من طرف Saly الثلاثاء يناير 12, 2010 3:41 pm

افترقنا .. انا بحب الأغنية دي اوووي
    leh bafkar
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 110
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Swimmi10

مُساهمة من طرف leh bafkar السبت فبراير 06, 2010 8:46 am

يصور هاجى ع نفسى
    leh bafkar
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 110
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Swimmi10

مُساهمة من طرف leh bafkar السبت فبراير 06, 2010 8:48 am

تامر دة انا بحبو حب وصحابى كلهم بيحبو تااااااامر اووووووووى
    medo
    medo
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

ذكر
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 8010
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Unknow11

مُساهمة من طرف medo الأحد فبراير 07, 2010 3:12 pm

تامر بجد جااااااااااااامد جداااااااااااا
    كوكى
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 510
    العمل/الترفيه : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Writin10

مُساهمة من طرف كوكى الإثنين مارس 22, 2010 7:21 pm

ابصراحه اغنيه افترقنا دى جميله جدا بس عايزه فكره جامده جدا وياريت يا تامر تصورها كليب انا بحبها موووووووووووووووووووووووووووووووووت
    كوكى
    عاشورى جديد
    عاشورى جديد

انثى
    المزاج : عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور 510

مُساهمة من طرف كوكى الإثنين مارس 22, 2010 7:25 pm

هى افترقنا جاااااااااااااااااااااااااااااااامده جداااااااااااااااااااااااااااااااااا عاوز رأيكم اصور أى اغنيه من الاغنيات دى اصورها كليب ! تامر عاشور Icon_cry

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أبريل 29, 2024 9:29 am